Sökes: Award Stockholm - Bangkok/Phuket

meddanswe

New member
Hej,

Min fästmö fyller 30 i slutet av mars och är såklart sent ute att boka en långresa under hennes födelsedag (30e mars). Har hittat utresa med Thai till Bangkok på ett par datum, men har svårt att hitta hemresa och undvika Air India.

Varifrån vill du börja din resa? Stockholm
Var är din destination? Bangkok, Phuket
När vill/behöver du resa ut? Innan 30e mars
När vill/behöver du komma hem? Efter 30e mars
Hur länge vill du vara borta? 10-14 dagar, men behöver vara i Thailand den 30e mars
Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
I vilken kabinklass? Business, kortare sträcka i ekonomi är OK
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
Vad är din budget? (per person) 300k poäng (+ 2-4-1 voucher)
Vad är det viktigaste för dig? Långa sträckor i Business + så få stopp som möjligt + undvika Air India
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Helst inte, men öppen för förslag

1667986643952-png.135287

Den här hemresan kanske?

1667987817377-png.135288

Men kanske den här då? Det blir en lite längre morgon i Istanbul men då får ni chansen att slappna av och hinna med allt man vill göra i den fantastiska loungen efter en långflygning. Magiskt matutbud, turkiskt kaffe, en DUSCH!

OttoFerdinand skrev:Men kanske den här då? Det blir en lite längre morgon i Istanbul men då får ni chansen att slappna av och hinna med allt man vill göra i den fantastiska loungen efter en långflygning. Magiskt matutbud, turkiskt kaffe, en DUSCH!Klicka för att utvidga...
Tack för denna. Loungen i all ära, har spenderat 7h med min respektive där innan och även om jag tycker det är kul att stå och slå i golfsimulatorn i ett par timmar så uppskattar inte hon det lika mycket efter ett nattflyg.

Dessutom är jag tveksam om Turkish kommer tillåta KUL-IST-ARN pga married segments så det blir nog ytterligare en mellanlandning i Europa eftersom den sträckningen inte dyker upp när jag kollar på SAS hemsida...

Route Flight Date Depart Arrive

BKK-TPE TG634 2023-04-07 14:20 19:00

TPE-CDG BR87 2023-04-07 23:40 07:30 (+1)

CDG-ARN LX633,LX1250 2023-04-08 09:50 15:05

1667996719905-png.135300

MeddanSwe skrev:Tack för denna. Loungen i all ära, har spenderat 7h med min respektive där innan och även om jag tycker det är kul att stå och slå i golfsimulatorn i ett par timmar så uppskattar inte hon det lika mycket efter ett nattflyg.Klicka för att utvidga...
Tips, skaffa en ny flickvän.

Sånt där är dealbreakers...

Back