En SAAB 340trskial skrev:Flyg Tromsö-Luleå så får du flyga en SAAB eller om det är en Fokker, minns inte riktigt. Nextjet i alla fall. Såg den starta idag här hemma i Tromsö.Klicka för att utvidga...
fredrik996 skrev:Något som vore kul är ju Beechcraft 1900D, Det är dock sjukt svårt sen de inte flyger några linjer i europa med den.Flögs väl en del i sverige förut om ja inte minns fel kommer dock inte ihåg bolaget.Klicka för att utvidga...
simontemplar skrev:Hade gärna själva fått möjlighet att åka 70-talets giganter:L-1011, DC-10, B747-100 och Airbus 300.Men det är nog kört därKlicka för att utvidga...
niklaswik skrev:A300 flygs väl fortfarande av ganska många bolag i Afrika har jag för mig?Kul grej är att en L1011 flögs till Söderhamn av alla ställen för att skrotas för ca 15 år sen. Jag bodde i närheten då, så jag läste om det i lokaltidningen.Photos: Lockheed L-1011-385-1 TriStar 1 Aircraft Pictures | Airliners.netVarför planet skrotades just där vet jag inte.Klicka för att utvidga...
niklaswik skrev:A300 flygs väl fortfarande av ganska många bolag i Afrika har jag för mig?Klicka för att utvidga...
Kuwait Airways flyger några månader till med A300 till och från LHR.niklaswik skrev:A300 flygs väl fortfarande av ganska många bolag i Afrika har jag för mig?Kul grej är att en L1011 flögs till Söderhamn av alla ställen för att skrotas för ca 15 år sen. Jag bodde i närheten då, så jag läste om det i lokaltidningen.Photos: Lockheed L-1011-385-1 TriStar 1 Aircraft Pictures | Airliners.netVarför planet skrotades just där vet jag inte.Klicka för att utvidga...