Hej!
Jag har bokat en resa med US Airways Dividend Miles åt min fru och min son, GOT–DXB.
Flygningen går först med SN och vidare med LX. När man nu loggar in på US Airways "Manage my booking" så uppstår fenomenet att det står att det är en ändring i bokningen, kundtjänst hos US kan inte se någon ändring i tidtabell och hänvisar till SN som i sin tur vägrar svara på frågor då bokningen inte tillhör dem. Vad gör man och vad kan ha hänt?
Tilläggas bör att jag inte heller kan se någon ändring i den tidtabell som presenteras på Manage my booking. Kan det bero på att olika bokningssystem inte är kompatibla eller dylikt?
Sitter här något förvirrad och skulle gärna vilja ha hjälp av expertisen.
Jag har bokat en resa med US Airways Dividend Miles åt min fru och min son, GOT–DXB.
Flygningen går först med SN och vidare med LX. När man nu loggar in på US Airways "Manage my booking" så uppstår fenomenet att det står att det är en ändring i bokningen, kundtjänst hos US kan inte se någon ändring i tidtabell och hänvisar till SN som i sin tur vägrar svara på frågor då bokningen inte tillhör dem. Vad gör man och vad kan ha hänt?
Tilläggas bör att jag inte heller kan se någon ändring i den tidtabell som presenteras på Manage my booking. Kan det bero på att olika bokningssystem inte är kompatibla eller dylikt?
Sitter här något förvirrad och skulle gärna vilja ha hjälp av expertisen.