Vardag skulle jag saga.jumbooze skrev:det vore trevligt, vad är bäst? helg vs vardag?Klicka för att utvidga...
Skulle gärna hänga på. För mig som kommer långväga är fredag eller lördag att föredra. Veckodagar kan iofs funka men i princip aldrig torsdagar.jumbooze skrev:det vore trevligt, vad är bäst? helg vs vardag?Klicka för att utvidga...
Hverdag passer mig bedst, men weekend kan nok også fungere for mig.jumbooze skrev:det vore trevligt, vad är bäst? helg vs vardag?Klicka för att utvidga...
Onsdagene 13/11, 20/11 eller 3/12?flying skrev:Vardag skulle jag saga.Nagra forslag pa datun?Klicka för att utvidga...
Aaah, Naturligvis.. Hjælper det lidt på det hvis vi holder det i Malmö?David skrev:Skulle gärna hänga på. För mig som kommer långväga är fredag eller lördag att föredra. Veckodagar kan iofs funka men i princip aldrig torsdagar.Klicka för att utvidga...
Samma här (övriga datum funkar inte dessvärre).Adam skrev:3/12 funkar för mig.Klicka för att utvidga...
Det var noget i den retning jeg havde i tankerne. Jeg starter en tråd om lidt.jumbooze skrev:Jag kan fortfarande komma om det är malmö som gäller, jag föreslår 18:30 den 3/12, i närheten av malmö Central finns ju många valmöjligheter, vad sägs?Klicka för att utvidga...