Senaste nytt

Singapore till Indien, vilken flight är trevligast?

JacobGBG

Medlem
Ser att award availibility i vår för att flyga SIN-DEL/BOM med är rätt god.

Har inte flygit via Indien på nära ett decennium och då i andra riktningen så är nyfiken på vad forumets samlade snillen anser är den trevligaste flighten av dessa alternativ?

SIN-DEL med A333 (tyvärr ingen avail på samma rutt med A380), 02:35am-5:25am
SIN-BOM med 777-200, 02:35-05.40am
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Alf

Medlem
Är det verkligen optimalt med att avnjuta business på ett så pass bra flygbolag med sådana dåliga tider? Det är svårt att tillgodogöra sig bra service och god mat på dygnets sämsta timmar ur vakentidsperspektiv.
 

JacobGBG

Medlem
Är det verkligen optimalt med att avnjuta business på ett så pass bra flygbolag med sådana dåliga tider? Det är svårt att tillgodogöra sig bra service och god mat på dygnets sämsta timmar ur vakentidsperspektiv.

Jag håller med men det är tämligen svårt att hitta availability på några längre rutter för SQ överhuvudtaget.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Alf

Medlem
Jag håller med men det är tämligen svårt att hitta availability på några längre rutter för SQ överhuvudtaget.

Det kan jag hålla med om. Därför tycker jag att det finns ett bra alternativ med SQ från Arlanda till Singapore för runt 15 kkr om det inte varit från sällskapet av de många stökiga ryssarna från Moskva.
 
Toppen