Senaste nytt

Singapore Airlines, snyggt jobbat

Unicornone

Medlem
Har en historia med guld, diamond i mitt tidigare liv, den enda resten som är kvar är guldet jag gav hustrun för över två år sedan som är giltigt till april i år.
Vi var till Bali med SIA över jul o nyår ut ARN-CPH-SIN-DPS o hem DPS-SIN-DME-ARN, ner var ju SAS glada o bjöd silver till loungen på ARN, kärran sen så i CPH var det ingen tid över o i SIN var det precis lagom tid för transfer T3-T2 o inköp av dryckesjom plus en fika o sen vidare till Bali.

På hemresan hade vi 10 timmar i SIN som avlöpte otroligt bra tack vare SIA o Changis gratis stadsrundtur (rekommenderas varmt om tiden finns) sedan tänkte vi ju lounge men vi var tre och ni vet ju medlem plus en... Men den rara flickan i Kriss loungen på T3 sa bara: ok, let´s go this time, he´s just 17...

DME. jo, njae... nej.. Har aldrig varit Ryssland förr men till stora delar cementerades mina förutfattade meningar om byråkrati och stelhet. TRE! security checks, det som fascinerade mig mest var att det nästan bara var Ryska damer i Babushkaformat som jobbade där. I Gaten var det bara Ryska smala fotomodellstyper... Jo, ja flygplatsen upplevdes som väldigt grå också. Trevligaste vyn: LHs Retro Livery-maskin..
 

Naga

Medlem
Så illa är inte DME i kombination med SIA eller SQ, det är prissatt därefter,
en business saver ARN - DPS för 16.000.- och 14.200 Eurobonus per väg är värt plågan med 3 security check på DME.
 
Toppen