Senaste nytt

Sheraton Stockholm stängt

henrik l

Medlem
Bodde där i mitten av augusti. Kommer inte ihåg när dom öppnade, men det verkade som en hel del folk hade fått gå. Tror att tjejen i receptionen hade jobbat med revenue management, men var glad att ha ett jobb kvar. Viktigaste info, då i augusti hade man avsatt en del av borden i lobbybaren som lounge. Det bjöds på lättare tilltugg och fritt flöde av åtminstone öl och vin.
 

Per N

Medlem
Bodde där i mitten av augusti. Kommer inte ihåg när dom öppnade, men det verkade som en hel del folk hade fått gå. Tror att tjejen i receptionen hade jobbat med revenue management, men var glad att ha ett jobb kvar. Viktigaste info, då i augusti hade man avsatt en del av borden i lobbybaren som lounge. Det bjöds på lättare tilltugg och fritt flöde av åtminstone öl och vin.
Det där fria flödet är ersatt av max två alkoholhalitiga drycker per person.
 

henrik l

Medlem
Bodde där i helgen med familjen. Bra "recognition" för platinum. En halvflaska rött och lite chockladsnacks (som övriga familjen käkade upp innan jag hann smaka:() som välkomstgåva. Hade bokat två rum och ville ha "connecting rooms". Vi fick två "connecting" med utsikt mot stadshuset, så det blev en lite uppgradering. Loungen, vilken aldrig utnyttjades, ligger fortfarande kvar i lobbybaren. Frukosten har utvecklats sedan jag var där i augusti. Nu har buffén öppnat, men fortfarande är det mycket i porttionsförpackningar. På helgen fick man boka en-timmes-slottar. Körde 8-9 båda dagar och verkar inte vara alltför högt tryck. Restaurangen stänger kl 20, men jag fick igenom en middagsbokning 20.30 i fredgas via nätet. Viss oro vid in-checkning. Fick bli room-serivce och vi fick var sin creme brulee som kompensation + slopad serivice avgift.

Men dom verkar fortfarande ha det tufft. Hon som hade hand om oss vid frukosten sa att hon skulle jobba ngn vecka till och sedan var det "ledigt" ett tag, men dom var sååå glada att vi bodde där.
 
Toppen