Senaste nytt

Sheraton Stockholm stängt

StarFlyer

Medlem
Har en bekant som parkerade i Sheraton garaget imorse och kunde konstatera att hotellet har stängt helt. Det går inte heller att boka rum kommande veckorna.
Konstigt nog har dom inte postat någon info på hemsidan.
 

henrik l

Medlem
Var precis inne och kollade "Marriotts" priser i Stockholm för skoj skull och till min förvåning dök inte Sheraton upp och som sagt inte ett ord på hemsidan, har dom stängt var ju första reaktionen.
 

Bankiren

Medlem
De vill säkerligen inte ha så mycket drama kring det idag. Det kan kanske ”skrämma bort” människor i framtiden?
 

Agö

Medlem
Blev nyfiken så testade att ringa (+46 8 412 34 00). Två minuter med tutande... Drog då ett mail. Fick svar.

"Sheraton Stockholm Hotel has temporarily closed from 05th April 2020 and the current plan is to open as of 20th April 2020.

This decision has been taken together with the hotel’s owner as a precautionary measure in response to weaker demand due to the COVID-19 situation."
 

HMJ

Medlem
Verkar öppet igen. Kanske blir en weekend till helgen, helt ok rate
Screenshot_20201103_153439.jpg
 

HMJ

Medlem
Vi bodde där fredag-söndag så det är absolut öppet

Edit: Förresten, hur får du fram "Special Rates"?
Snyggt, får se om det blir en stay till helgen.

Har en corporate-rate på samtliga Marriott-anslutna hotell. Bara lite tråkigt att jag föredrar, samt samlar poäng hos Hilton :confused:. Ibland är det dock för bra priser via Marriott så jag får skippa Hilton lite då och då...
 
Toppen