Senaste nytt

Sheraton Kuta beach omöjligt vara 3 i ett rum?

Buffon

Medlem
Försöker förgäves boka ett rum på Sheraton Kuta Beach med 2 vuxna och 1 barn. Så fort man tar bort barnet och bara bokar för 2 vuxna så finns det mängder med rum.
Ringde in till kundservice här i Sverige och dom kunde inte ge fullständigt svar men dom sa att det ser ut som att hotellet är uppbyggt så att det enbart är 2 personer i samma rum, låter för mig väldigt märkligt?

Någon som har svar på detta?

Kan ju mycket väl vara så att det inte får plats t.ex. en extrasäng i ett rum. Eller att de helt enkelt inte har några att sätta in, varesig det finns plats eller inte.

Söker man via hotels.com för 2 vuxna så står det så här:
Deluxe-rum - 2 dubbelsängar - balkong
Sovplats för 2 personer (inklusive upp till 1 barn)
Sängalternativ
  • 2 dubbelsängar

Så som jag tolkar det så ska man alltså kunna boka ett sånt rum för 2 vuxna men att det ingår att ett barn också bor där?

Söker man via hotels.com för 2 vuxna så står det så här:
Deluxe-rum - 2 dubbelsängar - balkong
Sovplats för 2 personer (inklusive upp till 1 barn)
Sängalternativ
  • 2 dubbelsängar

Så som jag tolkar det så ska man alltså kunna boka ett sånt rum för 2 vuxna men att det ingår att ett barn också bor där?

Number jag inte hur hotels.com brukar räkna, men dåligt översatt kan det där lika gärna betyda max två personer varav max ett barn (alltså inte bara två barn utan vuxna).

Jeg tror der er sket en fejl efter de har opdateret deres booking system. Vi boede der sommeren 2018 i en "Ocean Front Suite" og der var det intet problem at få en roll-away bed til vores datter. Vi skal til Bali igen næste sommer og der bookede jeg inden de opdaterede bookingsystem for ongen uger siden en fin attraktiv og fleksibel (og ingen prepary) "more space to relax" rate for 2 voksne og 1 barn. Jeg foreslår at du sender dem en mail (res.sheratonkuta@staystarwood.com) og spørger dirkete.

Som andre skriver har de også værelsestyper med 2 dobbeltsenge (2 queen size beds) og der kan man fint have barn med uden nogen ekstra seng. Vi havde kortvarigt sådan et rum sidste sommer da vi ankom tidligt (klokken 9 om morgenen) hvor vores suite ikke var klar, men så tilbød de uden at vi skulle så meget som spørge et midlertidigt rum hvor vi kunne få et bad inden morgenmad.

Begge gange har vi booket via websiden og til 2 voksne + 1 barn uden problemer. Men jeg kan godt se nu, hvis man tilføjer et barn nu er der ikke plads.

Uden at kende jeres behov og budget kan jeg meget anbefale Ocean Front Suite værelsestypen som ligger utrolig fint med panoramaudsigt over Kuta Beach og med masser af plads også selv om man har barn som skal sove tidligere end de voksne. Generelt oplevede vi servicen på hotellet som meget god og over forventet, personale var imødekommende og utrolig service mindede. Pool'en er ikke den største, men vi oplevede ingen problemer med at der var overfyldt dér heller.

Vær opmærksom på at de skriver på deres webside at "Child roll-away: No charge" men de forsøgte stadig at få mig til at betale prisen for en rollaway til voksne på IDR 675.000 per nat. De forsøgte at argumentere at det de mente var at det så var børn som delte seng med de 2 voksne, men jeg fik dem overbevist om at dét altså ikke har noget med en roll-away at gøre og slap for at betale for det. Det er nemmest at klare når man er der tror jeg, da de godt kan være lidt "stive" at diskutere med på mail.

Hej igen - jeg checkede lige kort forbi Sheraton Kuta's booking side for at sikre at der ikke var et bedre tilbud end det jeg har booket allerede. Det var der ikke, men nu virker det igen at booke værelser til 2 voksne + 1 barn via websiden.

Toppen