Senaste nytt

Service i premium på Stockholm - Göteborg

Jag kan tycka det är rätt enkelt. Men det kanske bara är jag. Behövs en Business-lik servering inrikes? Inte nödvändigtvis. Har Premium tillräckliga valmöjligheter idag? Kanske inte. Det är trevligt att kunna få något lite matigare, särskilt i "rusningstid". Båda de här sakerna kan man diskutera som produkt.

Borde SAS ha rätt information om vad som ingår och därmed också sätta förväntningarna rätt? Självklart.

Var hungrig då jag inte hann stanna i loungen. Frågade flygvärdinnan på inrikes SAS snällt: ”Har ni någon macka eller så”. Svar ”Nej.”. Slut så. Man jobbar inom servicebranschen och svarar en kund ”Nej.” Var förberedd på att det kanske inte fanns nåt direkt ätbart, men servicen kan man ju verkligen ha synpunkter på. Inget förlåtande, inget förslag på lämpliga snacks. Skrattade inombords efter att just ha mött korrekt och premium-service utomlands. Sedan nu med ATR-resorna får man ju vara beredd att sitta i ett plan 2h om man går på först. Att inte erbjuda något ätbart alls mer än en chokladboll är inte ”Premium” som dom säljer sin produkt som.

Toppen