Har spenderat delar av dagen idag med att ta hand om diverse saker som hänt under resan, bland annat fadäsen med hur Hotel Indigo i Barcelona hanterade mina kortuppgifter då de tog en fotokopia på pass och kreditkort (amex).
Skickade in lite synpunkter till IHG Ambassador mailen om detta och kan ju konstatera att jag är nöjd med deras response tid på under 90 minuter och att de har eskalerat det hela till management på hotellet och att jag ska förvänta mig ett svar inom 48h från dom.
Av förklarliga skäl har jag spärrat aktuellt amex kort och begärt ett nytt, drygt att behöva ett nytt nummer som ska registreras över allt men man har ju inte mycket val efter att ens kortuppgifter läcker på det sättet.
Skickade in lite synpunkter till IHG Ambassador mailen om detta och kan ju konstatera att jag är nöjd med deras response tid på under 90 minuter och att de har eskalerat det hela till management på hotellet och att jag ska förvänta mig ett svar inom 48h från dom.
Av förklarliga skäl har jag spärrat aktuellt amex kort och begärt ett nytt, drygt att behöva ett nytt nummer som ska registreras över allt men man har ju inte mycket val efter att ens kortuppgifter läcker på det sättet.