C
Cristoffer Cedergren
Guest
Jo men så va det det där med nöjda kunder också...Rebel skrev:Förmånen är att välja, inte att sitta därKlicka för att utvidga...
Jo men så va det det där med nöjda kunder också...Rebel skrev:Förmånen är att välja, inte att sitta därKlicka för att utvidga...
Cristoffer Cedergren skrev:Jo men så va det det där med nöjda kunder också...Klicka för att utvidga...
joemume skrev:Blev flyttad från rad 8 till rad 31 (!!) idag när de konfigurerade om en av flighterna från CPH-ARN med större PLUS-kabin. Tror aldrig jag suttit så långt bak någon gång....Det är lustigt detta, det har ju fungerat så bra under snart ett år och nu är eländet med slumpmässig re-seating tillbaka. Tummen ner...Klicka för att utvidga...
Yes, precis. Hade lämnat 3 rader tillgodo då det är exakt som du säger, men det hjälpte inte denna gång.AABack2ARN skrev:I detta fall finns ju en förklaring i alla fall... Således är ett hett tips att inte välja raderna direkt efter PLUS just nu utan säkra med ett par rader som buffert.Klicka för att utvidga...
Precis, och det är ju en kalkylerad risk du tagit när du valt säte längst fram i Go.Trumis skrev:De enda gånger (typ 3 ggr) jag fått nytt säte är om jag valde väldigt långt fram (Go) och sedan blev antalet Plus fler så mitt valda säte blivit ett Plus-säte. Då har jag flyttats tillbaka längre bak i planet.Klicka för att utvidga...
Jag tror kabinpersonalen menade att hon som nedgraderad till Go inte ska betala för frukost som alla andra i Go måste, om de vill ha frukost. Hur mycket har man rätt till i kompensation enligt EU-förordning 261 om man blir nedgraderad från Plus till Go på en inrikesflygning i Sverige egentligen?Johanna skrev:Vaddå frukost gratis? Har hon inte rätt till det med en plusbiljett? Hon ska alltså vara tacksam för något hon betalat för.Klicka för att utvidga...
Förstod också det men det är väl en självklarhet än något hon ska vara tacksam för?SK989 skrev:Jag tror kabinpersonalen menade att hon som nedgraderad till Go inte ska betala för frukost som alla andra i Go måste, om de vill ha frukost. Hur mycket har man rätt till i kompensation enligt EU-förordning 261 om man blir nedgraderad från Plus till Go på en inrikesflygning i Sverige egentligen?Klicka för att utvidga...
Det är väl olika vad man läser in i det som skrevs. Jag tolkade det mer som en försäkran, "naturligtvis får du gratis frukost trots att vi är tvungna att placera dig längre bak idag"...Johanna skrev:Förstod också det men det är väl en självklarhet än något hon ska vara tacksam för?Klicka för att utvidga...