Senaste nytt

Seat block med nya SAS Plus PRO?

M.K

Medlem
6A8434B2-9BD8-45FD-8D5E-2F8879DBE278.jpeg

Jag är van med seat block som EBD och Lifetime Gold. Denna markerade seat block i Plus Pro med NEO till CPH på frontrow var dock ny och glädjande för mig. Nu saknas bara gardinen. Jag tror detta blir uppskattat som ny perk.

Någon mer som upplevt detta i nya trevliga +Pro? Jag gillar även den klart högre poängintjäningen i denna klass.

Last edited:
Säker kan man aldrig vara, delvis därför jag skrev inlägget om någon annan flugit +Pro här och fått markerad seat block. Både sätet och kabinen som helhet såg fräsch ut. Som sagt van vid vanlig seat block tack vare statusar och ofta biljetter bokade tätt inpå till priser SAS gillar. :rolleyes:

Jag återkommer annars i tråden om jag får detta igen med ny SAS NEO flight om några dagar.

Visa bifogad bild 128413

Jag är van med seat block som EBD och Lifetime Gold. Denna markerade seat block i Plus Pro med NEO till CPH på frontrow var dock ny och glädjande för mig. Nu saknas bara gardinen. Jag tror detta blir uppskattat som ny perk.

Någon mer som upplevt detta i nya trevliga +Pro? Jag gillar även den klart högre poängintjäningen i denna klass.
Hoppas verkligen detta är en nyhet!
en fundering bara hade du raden själv eller kan det ha varit någon annan som köpt till sätet bredvid sig och därav fått skylten?

@pswe Jag hade hela raden själv men bra frågeställning! Vågar vi hoppas på en gradvis biz införing i +Pro med nya direktören? Verkligen efterlängtat och på tiden i sådana fall.

Någon mer på BC borde flugit nya +Pro och kanske kan rapportera fler nygamla riktiga enhancements? Mysteriet tätnar oavsett med handduken.

@pswe Jag hade hela raden själv men bra frågeställning! Vågar vi hoppas på en gradvis biz införing i +Pro med nya direktören? Verkligen efterlängtat och på tiden i sådana fall.

Någon mer på BC borde flugit nya +Pro och kanske kan rapportera fler nygamla riktiga enhancements? Mysteriet tätnar oavsett med handduken.
Tänker du en diversering av Plus produkten inom Europa: Plus Smart blir som Plus är idag idag och Plus Pro blir mer dom intra-Europa business och består av de främre Plus raderna?

Toppen