Senaste nytt

Se intjänade nätter någonstans?

Syversen

Medlem
Har en bekant som numera reser mer medvetet och vid en vistelse i helgen blev lovad en extra natt registrerad som kompensation för något han var missnöjd med. Han minns inte hur många nätter han hade före detta dock så han kan inte med säkerhet säga att fått det han lovades. Jag kan heller inte hitta mer än aktuell total, inte hur många nätter som registrerats och när.

Man kan i app/webb tydligt se vilka poäng man tjänat in och när. Kan man inte någonstans se antal nätter på liknande sätt?
 

Ano

Medlem
Har inget svar på huruvida det går att komma åt informationen i listform, så detta är bara en halvmeckig temporär workaround.
Kolla 'Mina vistelser'> sedan fliken 'Tidigare' i appen, räkna ihop antalet som infallit under nuvarande period och jämför det med totalen stays/nätter i profilen.
 

Syversen

Medlem
Har inget svar på huruvida det går att komma åt informationen i listform, så detta är bara en halvmeckig temporär workaround.
Kolla 'Mina vistelser'> sedan fliken 'Tidigare' i appen, räkna ihop antalet som infallit under nuvarande period och jämför det med totalen stays/nätter i profilen.

Har man varit på hugget gällande kampanjer för extra stays, har Nordic Choice Mastercard och så vidare så får man ändå ingen överblick av att bara kolla på antalet nätter totalt tyvärr.
 
Toppen