Senaste nytt

Scandic - Nytt medlemsprogram

Ta bort kopplingen och försöka igen?

Problemet är att om man tar bort kopplingen så får man inte göra en ny koppling förrän efter 30 dagar.

Själv har jag snart väntat två månader på att få dem att korrigera mitt motsvarande problem åt andra hållet. (Är EBD och fick rätt status när jag matchade 29 april, men 1 maj trillade jag ner på New Friend igen och nu är mitt Scandickonto helt trasigt).

Jag försökte flera gånger från SAS håll ”fixa” länkningen (hittar dock inte knappen nu), efter att ha gått från EBG till EBD, men fick bara ett felmeddelande.
Men när jag gick in på Scandics motsvarande sida så plingadet det till och jag blev Loyal Friend.
Så krävde inlogg på båda hemsidorna (appen gjorde inget) så funkade det för mig.

Jag försökte flera gånger från SAS håll ”fixa” länkningen (hittar dock inte knappen nu), efter att ha gått från EBG till EBD, men fick bara ett felmeddelande.
Men när jag gick in på Scandics motsvarande sida så plingadet det till och jag blev Loyal Friend.
Så krävde inlogg på båda hemsidorna (appen gjorde inget) så funkade det för mig.
Testa det från båda håll, men tyvärr utan resultat.

Det finns verkligen ingen vettig koppling i systemen. Jag är Best Friend hos Scandic och där står det felaktigt att Gold och Best Friend är likvärdigt. Kollar jag hos SAS så har jag fått Guld för att jag är True Friend (!). Jag är inte True Friend, men det borde ändå då ha blivit Diamond eftersom att True Friend ska matcha till det. Ringer jag SAS kundtjänst så säger den automatiska rösten "du som silvermedlem prioriteras bla bla...". Så inte många rätt här inte.

1750917401463.png

Hejsan! Jag är relativt ny på det här med poäng. Men ska nu lära mig mer:):).
Har två fråga om någon vill hjälpa mig.
Har nivå 4 Dear Friend hos Scandic.
Saknar 52.000 poäng för nivå 5, Loyal Friend.
Medlemsåret bryts 1 aug.

Tar chansen att undra:

A. Hur många poäng behöver jag tjäna in för att behålla nivå 4, Dear Friend hos Scandic ( ger fortsatt SAS Silver). ?

B. När är det bäst att tjäna in 52.000 Scandic poäng för att nå Scandic nivå 5 , Loyal Friend, som ger SAS Gold, så jag kan behålla SAS Gold så länge som möjligt ?
( Fick SAS Silver nu i maj när samarbetet fördjupades, men det tar slut 1 aug).

Tack på förhand
Tar gärna emot lite erfarenhet:). Ska jjag räkna mina intjänade Scandicpoäng 12 mån tillbaka i tiden , som ger mig min nivå? Skulle vilja ta reda på när jag trillar ner en nivå.

Toppen