Senaste nytt

Scandic Friends - betala köp med poäng funkar ej

Qraze

Medlem
Jag har en del poäng som snart förfaller hos Scandic och försöker bränna dessa på köp på kommande vistelse men när jag kikar på dryck/tilltugg som går att köpa så blinkar poängen bara till och försvinner, därefter syns bara priset i SEK.

Någon som har samma beteende? Fick dessutom problem att på Mina sidor se "Mina förmåner".

Appen har krånglat rätt mycket för mig i veckan. Kör du via den eller via webben? Jag har sett folk växla in poäng på plats på hotellet så det kanske är ett alternativ om du inte har vistelsen för sent med tanke på utgångsdatum.

Fortfarande samma för mig idag där betalning enbart gick med SEK.

Kontaktade hotellet som nu lagt till mina köp för poäng i bokningen.
Fick ingen förklaring varför det inte gick att beställa via web/app.

Hotellet kunde som sagt utföra mina köp för poäng men fick idag följande svar från Scandic Friends medlemsservice.

"I nuläget erbjuder vi dock inte dessa tillval mot poäng.
Det är däremot någonting som möjligtvis kommer att återimplementeras i framtiden."

Det är sällan jag lägger till tillval för poäng, sparar heller till fria nätter men ändå lite skumt att man plockar bort valet att köpa tillval för poäng kan man tycka.

Hotellet kunde som sagt utföra mina köp för poäng men fick idag följande svar från Scandic Friends medlemsservice.

"I nuläget erbjuder vi dock inte dessa tillval mot poäng.
Det är däremot någonting som möjligtvis kommer att återimplementeras i framtiden."

Det är sällan jag lägger till tillval för poäng, sparar heller till fria nätter men ändå lite skumt att man plockar bort valet att köpa tillval för poäng kan man tycka.
”Enhancement” i samband med att samarbetet med SAS inleds?

Toppen