Facebook, Twitter, Instagram mfl i all ära, det är bättre att möta representanterna öga-mot-öga i en konstruktiv feed-back med alternativa förslag till lösningar
Vi är nog olika där. Jag är inte alls intresserad av att ta mig någonstans för att möta någon. Jag vill kunna få svar direkt där jag är och gärna digitalt.
Vi är nog olika där. Jag är inte alls intresserad av att ta mig någonstans för att möta någon. Jag vill kunna få svar direkt där jag är och gärna digitalt.
Samma här. Men väldigt mycket hellre på mail än på Facebook eller twitter. Det får man dock bara tillgång till om man är guld och uppåt, och svarstider är längre (men servicen är oftast riktigt bra där tycker jag).
De flesta bolag är bättre på kundservice via sociala medier än personligt. Jag tror det helt enkelt handlar om public shaming. Postar någon på deras Facebook och blir ignorerad så syns det för tusentals personer. Ringer eller mallar någon och inte får svar, är det bara en person som ser det. Synd att det ska vara så, men jag är rätt så säker på att det är så det fungerar.