Hej!
Hur kommer det sig att SAS alltid står utanför C-kampanjer som körs i *A, liknande den som LH/UA/AC kör nu i P-klass som svar på BA-kampanjen? SAS om någon har väl behov av att fylla C-kabinerna med revenue och under en kampanjperiod inbillar jag mig att man iaf får några passagerare som köper platser. Bättre lite pengar för en stol än inga pengar alls, typ.
Dessutom går dom väl under såna här kampanjperioder miste om försäljning. Vem bokar till SFO för 25k med SK/UA när man kan betala 18k med LH/UA? När säljperioden dessutom är tre veckor lång som i det här fallet borde det bli kännbart för SAS.
Hur kommer det sig att SAS alltid står utanför C-kampanjer som körs i *A, liknande den som LH/UA/AC kör nu i P-klass som svar på BA-kampanjen? SAS om någon har väl behov av att fylla C-kabinerna med revenue och under en kampanjperiod inbillar jag mig att man iaf får några passagerare som köper platser. Bättre lite pengar för en stol än inga pengar alls, typ.
Dessutom går dom väl under såna här kampanjperioder miste om försäljning. Vem bokar till SFO för 25k med SK/UA när man kan betala 18k med LH/UA? När säljperioden dessutom är tre veckor lång som i det här fallet borde det bli kännbart för SAS.