Senaste nytt

SAS Upgrade "påskkampanj"

Mr.cake

Medlem
Verkar som att SAS dragit igång en påskkampanj för att upgradera sina biljetter.

Här är kampanjen:

UNNA DIG EN UPPGRADERAD RESA I PÅSK

Flyg bekvämare med SAS Upgrade under påskledigheten. Den 20–28 mars får du bättre priser om du lägger bud på en uppgradering till SAS Plus eller SAS Business för flygningar från Skandinavien till USA och Asien.

För flygningar till Skandinavien är perioden 31 mars–6 april. Det är inte för sent att unna dig en extra bekväm reseupplevelse genom att lägga bud på en uppgradering nedan.


* De enda flygningar från Danmark som kan uppgraderas från SAS Go till SAS Plus i samband med påskkampanjen är de som går till följande destinationer: Boston, Chicago, Miami, New York, San Francisco, Washington, Beijing, Shanghai och Tokyo.

Uppgradera din flygbiljett till SAS Plus eller SAS Business | SAS
 

Attachments

  • påskkampanj.jpg
    påskkampanj.jpg
    52,8 KB · Visningar: 471

palmen

Moderator
Tack för den SAS, uppgraderade tisdagens flight väldigt förmånligt, blev dock lite orolig att jag itne skulel få igenom det då troligtvis fler försöker med dessa låga priser.
 

Maja

Medlem
Fick behålla mitt bud på Långfredagens flight till Chicago, och nu iom påskkampanjen la jag även ett bud på hemresan. Trist bara att kampanjen inte gäller hela påsken. Ja, ja, bättre än inget. :)
 
Hej, flyger Chigaco-KPH den 10 april, kan jag uppgradera denna biljett med i detta erbjudande? (från imorgon då kampanjen till europa startar)
 
Toppen