Senaste nytt

SAS Travel Pass privatperson?

mha321

Medlem
Bra, jo det är nog skillnaden. Det går att läsa nu när du pekar på det, men skulle kunna framgå tydligare. EBS är väl inget man har nytta av med biljetter i C-klass...
Inte på just de resorna. Men ebs/ebg gäller ju även på andra resor du gör under perioden, till andra destinationer, så det finns ett värde i dem där.
 

airac

Medlem
Jag har idag köpt ett TP, det var lite struligt med flera resenärer och privat kombon. Det gick inte igenom på webben och var tvungen att ringa SAS corporate sales. De behöver lägga upp en grupp innan man kan köpa själva TP. Jag tror inte att det finns ett sätt att göra det på själv online.

Nu funkar det i alla fall och första biljetter är bokade.
 

samet

Medlem
Jag har idag köpt ett TP, det var lite struligt med flera resenärer och privat kombon. Det gick inte igenom på webben och var tvungen att ringa SAS corporate sales. De behöver lägga upp en grupp innan man kan köpa själva TP. Jag tror inte att det finns ett sätt att göra det på själv online.

Nu funkar det i alla fall och första biljetter är bokade.

Det går att sköta allt online. Men när man skall lägga till medlemmar så måste all deras info i profilen vara ifylld på ett korrekt sätt, annars går det inte.

Köpte TP i höstas för grabbarna på jobbet, då gick det inte att lägga in en av dem. För hans mobilnumret hade hamnat i "fel" ruta i systemet. Corporate Sales löste detta på 10min.
 

airac

Medlem
Det går att sköta allt online. Men när man skall lägga till medlemmar så måste all deras info i profilen vara ifylld på ett korrekt sätt, annars går det inte.

Köpte TP i höstas för grabbarna på jobbet, då gick det inte att lägga in en av dem. För hans mobilnumret hade hamnat i "fel" ruta i systemet. Corporate Sales löste detta på 10min.
Grejen som sket sig var köpet av själva travelpass i första början inte bokningen efter. I brist på ett företag krävs det som sagt att en grupp bör finnas och den går mig veterligen inte att skapa själv online.
 
Toppen