Baker421 skrev:Precis pratade med en kille hos nya Tallinn. Absolut värsta kundservice jag har varit med om. Frågade om han kunde boka en 2-4-1 till USA 08 Augusti 2021. Gav routingen till honom och snabbt fick svaret nej, det finns ingenting. Aha sa jag, men kan du kolla runt omkring datumet då? Igen fick jag ett snabbt svar - nej, det finns ingenting till USA hela Augusti. Konstigt sa jag, eftersom the travel ban är kvar för EU medborgaren och jag har använt poäng tidigare i året för att åka dit när det fanns ännu mindre flighter. Dessutom finns det mycket ledigt på united.com websidan.Jag be honom att kolla en annan routing då. Och då började han säga att den här servicen är inte såna tjänst var man kan bara sitta och kolla olika datum och olika routings hela tiden. Man måste ha en specifik datum och routing och inte mer än så. Vi gör inte mer, sa han. Då frågade jag när sökmotor skulle komma tillbaka till SAS websidan så att jag kunde söka själv. Han svarade "när pandemin är över." Okej, då borde du väl hjälpa mig då att hitta någonting till USA, eller? Jag be honom då att kolla båda oktober (med specifika datum) och december (också +/- några dagar). Nope. Ingenting alls finns till USA. Han svarade så snabbt att jag har det svårt att tro han ens kollade på datorn. Jag gav upp då. Ska försöka ringa igen nu på eftermiddagen. Riktigt dålig service tyvärr.Klicka för att utvidga...