Senaste nytt

SAS presenterar vinterprogrammet 2015-2016

nissefalk

Medlem
Kolla sista meningen in denna artikel, antar att något är fel där och att det kanske skall stå Stanstead istället för Gatwick

Samtidigt ändrar SAS flygplats i London för linjen mellan Göteborg och London, från Heathrow väster om London till Gatwick norr om London.
 

mha321

Medlem
"Göteborgarna kommer att presenteras ännu fler direktlinjer i samband med återöppningen av SAS lounge på Landvetters flygplats den 17 juni" skriver SAS i samma meddelande som dom berättar om Göteborg- London Stansted. Undrar vilka linjer det kan tänkas vara?
Återinförande av Heathrow som positiv nyhet? :)
 
Har nog aldrig pratat och försökt prata med SAS kundtjänst som under de senaste 48h pga vinterförändringarna. Har bokat in mig mycket i november till Tyskland med minst ett byte per väg. Sedan pratar man med kundtjänst som säger att direktflyg är ett bra alternativ och att det går att nå högre status ändå..."det krävs ju bara lite fler flyg" Då säger jag att att jag vill ha mina segment, då blir jag slussad till nästa agent och så vidare. Sedan ikväll får jag ytterligare en schema-ändring med 5h layover i CPH. Naturligtvis får jag mailet efter att kundtjänsten stängt igen. I dagsläget statuslös = EBS och försöker nå EBG men börjar förstå alla tidigare kommentarer om kundtjänst och om vem som har koll eller inte... Läste igenom de tio budorden idag igen och kan bara tacka @agehall Just nu så är det de som gör att hoppet hålls uppe. :confused: Är det någon annan som påverkats av tidtabellsförändringen?
 
Toppen