Senaste nytt

SAS pop-up lounge på GOT

JacobGBG

Medlem
Döm av min förvåning när jag vid hemkomst från Polen idag fick se en pop-up Lounge för SAS på gamla inrikessidan.

Lite snokande på SAS hemsida gav detta:

SAS LOUNGE​

SAS Lounge will be moved temporarily due to Swedavia’s airport reconstructions January-February 2024. Meanwhile, we welcome passengers to our SAS pop-up lounge close to Gate 15.

LOCATED BY GATE 18​

  • Here you find food self-service, non-alcoholic and alcoholic beverage bar, free WiFi, digital newspapers and magazines, phone rooms, gust offices and a Kid's room.

Har någon haft tillfälle att besöka och utvärdera än? Jag kommer annars ha möjlighet att ta en titt på kommande lördag.
 

mackan33

Medlem
Döm av min förvåning när jag vid hemkomst från Polen idag fick se en pop-up Lounge för SAS på gamla inrikessidan.

Lite snokande på SAS hemsida gav detta:



Har någon haft tillfälle att besöka och utvärdera än? Jag kommer annars ha möjlighet att ta en titt på kommande lördag.
Tog ett snabbt besök igår vid öppning. Det lär bli trångt. Lite fler platser vid entrén.
Om jag hörde rätt blir denna kvar i minst två månader.

IMG_3430.jpeg
 

Sir Lemon

Medlem
Döm av min förvåning när jag vid hemkomst från Polen idag fick se en pop-up Lounge för SAS på gamla inrikessidan.

Lite snokande på SAS hemsida gav detta:



Har någon haft tillfälle att besöka och utvärdera än? Jag kommer annars ha möjlighet att ta en titt på kommande lördag.
Rapportera gärna. Min vanligaste ut-flygplats och funderar på att boka en slags MR för att introducera min Kjaerste för SAS Business på ARN-CPH via start/stop GOT i närtid.
 

mha321

Medlem
På ett antal punkter bättre än gamla loungen. Eftersom de har ont om plats så är en hel del själv plock på saker ur sas plus sortimentet - chips, bltter, chokladboll och muffins tex. Löskeblask och sådant på burk istället för tapp.

Bra färdiga wraps och mackor. En kött och grönsak soppa som är en av de bättre jag sett i en sas lounge.

Ont om platser. När jag åkte var det ok men kommer man vid en tid när det är fler flighter lär det bli dåligt med platser. Dock kan man hämta dricka och en macka och ta med sig ut! - tillåtet enligt personalen. Också inga telefonrum så jag fick lyssna på högljudd tysk telekonf i en halvtimme.

Helt ok tillllig lösning. Värst av allt? Ingen varmkorv på torsdagen! Booh!


(och ja jag glömde kolla hur utbudet på roligare drycker var... Bilen på Arlanda...)
 
Toppen