airac skrev:När du avbokar hemresan, får du tillbaka ’allt’ först efter utresan har skett om den är kvar i bokningen. Jag lärde mig det hårda vägen där jag har Plus Smart ut och Pro hem. Fick till slut tillbaka ungefär hälften (och eftersom det var Pro utan avdrag för avgift).Edit: några tidigare trådar om det:
SAS avråder från avbokning av returbiljett SAS PlusSDL-ARN, 26 sept i SAS Go ARN-SDL, 27 sept i SAS Plus Har någon annan haft problem att avboka en returbiljett, innan resan är påbörjad? Ringde in idag för att avboka returen. Svensk kundtjänst under dagtid, tillmötesgående kille, avrådde från detta intill dess att jag genomfört första delen av...www.businessclass.com
Återbetalning av oanvänd PRO biljett för returresan i en ToR-resaHej Forumet! Jag ska till USA i April med barnen och deras farmor för ett besök hos USCIS. Efter lång väntan har mina två barn blivit kallade på intervju som ett sista steg i deras process för att få amerikanskt medborgarskap. Vi är totalt 4 personer som åker. Resan går från CPH till ORD. Jag...www.businessclass.comKlicka för att utvidga...