Jag är mer orolig för mannen faktiskt...Joshua skrev:Har hela hjulet på planet givet vika?Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Jag är mer orolig för mannen faktiskt...Klicka för att utvidga...
Enligt Aftonbladet var flygplanet under bogsering från hangaren så antar att det inte fanns någon ombord...Unicornone skrev:Oddsen är väl väldigt höga att det inte pilotens fel... Lite svårt att förstå hur det gått till på när man ser bilden o filmen men det verkar ju som att vingen skalat av hytten och släpat den med sig. Vad som hänt med stället fattar jag inte riktigt. Men det ser ju illa ut för han som körde trucken...Klicka för att utvidga...
Den texten fanns inte initialt men då är ju definitivt ingen pilot skyldig till olyckan..SK1989 skrev:Enligt Aftonbladet var flygplanet under bogsering från hangaren så antar att det inte fanns någon ombord...Klicka för att utvidga...
Unicornone skrev:Den texten fanns inte initialt men då är ju definitivt ingen pilot skyldig till olyckan..Klicka för att utvidga...
Holloman skrev:Tror det egentligen är tvärtom. I början stod det att den bogserats, men i den senaste versionen jag läste på AB så skriver de att planet skulle motortestas och förflyttade sig under egen maskin när den mötte och rammade flygplatsfordonet.Edit, det var inte AB som skrev att den körde själv. Det var norska TV2 news som ändrat uppgifterna.Klicka för att utvidga...