agehall skrev:Ojdå. Har du kollat EB?Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Visa bifogad bild 14818Klicka för att utvidga...
Palazzi skrev:11h ombord på SAS lockar inte mig personligen, då jag ändå måste byta plan (utgår från ARN), men det torde vara bekvämt för alla i Köpenhamn + södra Sverige. Hoppas det bär sig!Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Tja, mig lockar SK C i alla fall (något) mer än LH 380 i C samma sträcka. Får jag däremot F på 380 är det ju en annan sak...Mvh/NotRyanKlicka för att utvidga...
Hall skrev:Det skall sägas att LH skall börja snurra in nya C-klass på A380 under året men de kommer inte vara klara med retrofit av hela A380 flottan förrän i slutet av 2014. Problemet med LH:s mat återstår dock. Där har ju SK på longhaul en väsentlig fördel. Jag tror att det största problemet för SK i C är att de gamla stolarna inte kommer att hålla. Det blir antagligen ganska fulla C-kabiner så det kommer inte finnas så stor möjlighet att flytta om folk.Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Philip på SAS sa till mig på julfesten att dom har tagit fram någon ny del till mekaniken i stolarna som skulle hålla väsentligt bättre än den gamla. Dessutom är väl klädnyporna borta på long-haul? Enligt uppgift så har dom ställt till med mycket trassel i stolarna.Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Tja, mig lockar SK C i alla fall (något) mer än LH 380 i C samma sträcka. Får jag däremot F på 380 är det ju en annan sak...Mvh/NotRyanKlicka för att utvidga...
Axelzon skrev:Efter cirka 2 månader kan man ju undra hur det gått för SAS med sin nysatstning Köpenhamn - San Francisco, någon som vet?Såg att flighten igår (17 Juni) var "cancelled" har det hänt fler gånger och har det med dåliga passagerar siffror att göra?Ciao/AxelzonKlicka för att utvidga...
Jocke08 skrev:Kul att läsa från SAS Måndasstatistik:"SAS koncernen hade en positiv passagerarutveckling i juni. Framför allt ökade antalet passagerare på USA-linjerna därSan Francisco linjen haft den bästa starten bland SAS långdistanslinjer någonsin med helt fulla flygplan"Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Riktigt kul! Förhoppningsvis satsar SAS ännu hårdare på USA. Seattle och Los Angeles, tack!Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Skulle ha varit trevligt om SAS hittade sin nisch på USA-marknaden, och om pre-clearance införs på CPH så blir det nog en riktig vinnare!Jag kom förresten över en liten artikel om rutten häromdagen, men den kanske redan har diskuterats i tråden.Q&A with SAS CEO Rickard Gustafson - The BATKlicka för att utvidga...
We chose SFO primarily due to good connections with United. Then it turns out that we have areally good time slot at SFO which makes both transfer and customs extremely smooth compared to what our customers can experience in other US airports. Avoiding two-hour lines in immigration is definitely a good selling point.Klicka för att utvidga...