Thornado skrev:Hur har du kontaktat kundtjänst, via mail eller telefon?Jag får hyfsat snabba svar via mail, men det är alltid av sorten "vi ber så mycket om ursäkt att det strular, men vi jobbar på att fixa det så snart som möjligt". Efter att
@point_addictfått sitt problem löst genom att det skickades till IT så bad jag dem göra det i mitt senaste mail, men fick i stort sett bara samma svar.Hur funkar ditt Scandic-konto i övrigt? För mig verkar det inte bara vara kopplingen till Eurobonus som strular, utan hela Scandic-kontot verkar vara trasigt. Om jag försöker logga in på hemsidan så kommer jag ibland till sidan för verifieringskod, men när jag skriver in den så kommer jag bara tillbaka till startsidan igen (oinloggad) och efter det händer inget alls om jag klickar på logga in. I appen så kan jag se mitt medlemsnummer, antal poäng, och "New Friend" om jag tittar på min profilsida, men om jag går till "My Points"-fliken så kommer ett felmeddelande "Error: No user could be loaded".Klicka för att utvidga...