Senaste nytt

SAS nya hemsida live

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bara jag som fått helt galen giltighetsperiod för guld?
c6511409c5c7dfbc94f27fa5facc6b9b.jpg

Den hemsida är inte ens halvfärdig. Inom bara 10 minuter upptäckte jag 4-5 olika fel, bl.a. texter som står på en bra blandning av dansk, norsk och engelska.

Som IT-utvecklar får jag säga att rödnoserna också vinner i den kategorin.

Och jag har fått 12/49 ???
Verkar helt slumpvis, eller är det kanske livstidskortet ;)

Skärmklipp.JPG

Edit: Dom har naturligtvis använt expire date för poäng :), stämmer det för er andra?
Jag har för mig att jag har sett 2049 som det år då poäng förfaller för diamant kort förut, det är väl SAS sätt att hantera poäng som inte ska förfalla.
En liten bugg i så fall.

• Gilla
Reactions: MWi
Och jag har fått 12/49 ???
Verkar helt slumpvis, eller är det kanske livstidskortet ;)
Har de redan räknat ut när livet ska ta slut för dig? ;)

Edit: Dom har naturligtvis använt expire date för poäng :), stämmer det för er andra?
Jag har för mig att jag har sett 2049 som det år då poäng förfaller för diamant kort förut, det är väl SAS sätt att hantera poäng som inte ska förfalla.
En liten bugg i så fall.
Om jag minns rätt var det 2038 som användes för det -- motsvarande maximal tid som kan sparars i vissa system (År 2038-problemet – Wikipedia

Sedan betyder det inte att det på något sätt är relaterat.

Om jag minns rätt var det 2038 som användes för det -- motsvarande maximal tid som kan sparars i vissa system (År 2038-problemet – Wikipedia

Sedan betyder det inte att det på något sätt är relaterat.
Nu kom jag ihåg vart jag sett 2049, det stod det i Android appen tidigare, och det står fortfarande som förfallodatum för poäng på SAS mobilsajt (31/12/2049). Så uppenbarligen har dom blandat ihop förfallodatum för status och poäng!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen