Tabellen finns upplagd https://www.sas.se/eurobonus/poang/flyga-med-poang/poangtabell men nedan står att den gäller för avresa från 1 okt, snarare än bokning från 1 sep som anges ovan. Det röda nedan är mitt förtydligande om förändring:xz0781 skrev:Kanske en gammal nyhet men nu står det att det kommer att bli dyrare poängpris för Business från 1/9:Visa bifogad bild 167200| SASwww.sas.seKlicka för att utvidga...
Ja.. extremt icke-värde på de poängen jmf med 100k t/r till Staterna.Tomas E skrev:Tabellen finns upplagdhttps://www.sas.se/eurobonus/poang/flyga-med-poang/poangtabellmen nedan står att den gäller för avresa från 1 okt, snarare än bokning från 1 sep som anges ovan. Det röda nedan är mitt förtydligande om förändring:Visa bifogad bild 167204Siffror avseende enkelresa, oförändrad definition av Norden+. Måste säga att 90 000 poäng för t.ex. LHR-CPH-NCE i business t.o.r. framstår som ett högt pris jämfört med 100 000 poäng för LHR-CPH-LAX i business t.o.r.Klicka för att utvidga...
Kimmen00 skrev:Ja.. extremt icke-värde på de poängen jmf med 100k t/r till Staterna.Klicka för att utvidga...
Gäller även bud på uppgradering inom Europa. Fick igenom ett bud med lägsta bud 650kr till flight efter oktober.xz0781 skrev:Kanske en gammal nyhet men nu står det att det kommer att bli dyrare poängpris för Business från 1/9:Visa bifogad bild 167200| SASwww.sas.seKlicka för att utvidga...
Perosnligen är det en sån sak som jag väljer att inte belysa mer än nödvändigt så får man se vad som händer...mha321 skrev:Vi har väl fortsatt inte fått bekräftat om Fly Premium kommer boka i Business inom Europa? Å andra sidan blir det annars "ingen FlyPremium i Europa"? Men frågan är väl om de låga nivåerna av FlyPremium kommer åt den eller om de bara blir inrikes premium för dem?Klicka för att utvidga...
Sen finns det alla dem utanför DK/NO/SE som inte har tillgång till några Flypremium 2-4-1 eller liknande och alltid betalar fullpris för poängresor.. :-|lillemannen skrev:Samtidigt finns det ett helt gäng som bara kan boka 241 i Europa och har Mastercard för Europa. Helt rimligt i mina ögon. Vi som betalar för dyrare kortet skall också har bättre förmåner.Klicka för att utvidga...
ante_77 skrev:På det flyget jag sitter på är det på varje rad. Fästet längst bak gör att rad 9 kan sitta i biz. Inga möjligheter för gardin längre bak än så vad jag kan se.Edit. Sedan är varannan markerad med ”do not install”Klicka för att utvidga...
Jag gissar på nej, åtminstone inget märkvärdigt.Tobbe.O skrev:Vågar vi hoppas på något lanseringserbjudande på Business biljetter på intra Europa nu inför uppstarten?Klicka för att utvidga...