Homer skrev:Bara rosé champagne ?Klicka för att utvidga...
Kan det ha varit vanligt bubbel? Så gjorde SAS förra sommaren - bara Sekt/Prosecco el likn innan takeoff. Lufthansa kör också så tyvärr nuförtiden.PGillner skrev:På flighten SK 0997 (CPH-PVG) så serverades vit champange som välkomstdrink.Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:Kan det ha varit vanligt bubbel? Så gjorde SAS förra sommaren - bara Sekt/Prosecco el likn innan takeoff. Lufthansa kör också så tyvärr nuförtiden.Klicka för att utvidga...
På SK966 den 5:e frågade jag om Rose champagnen till förrätt men de hade bara lastat Gosset fick jag till svar.Canadien skrev:Kan det ha varit vanligt bubbel? Så gjorde SAS förra sommaren - bara Sekt/Prosecco el likn innan takeoff. Lufthansa kör också så tyvärr nuförtiden.Klicka för att utvidga...
Säkert att det inte var fusk mousserande? Det var det förra sommaren när jag frågade vilket märke det var.PGillner skrev:På flighten SK 0997 (CPH-PVG) så serverades vit champange som välkomstdrink.Klicka för att utvidga...
PGillner skrev:På flighten SK 0997 (CPH-PVG) så serverades vit champange som välkomstdrink.Klicka för att utvidga...
Det faller in i kategorin saker som verkligen inte är ok! Trodde det var ett otyg som bara LH körde med men synd att SAS också börjat göra det. Faller kanske in i kategorin i-landsproblem men för mig är pre-departure champagnen en viktig del av resan och att då bjuda på annat bubbel är inte ok.Canadien skrev:Kan det ha varit vanligt bubbel? Så gjorde SAS förra sommaren - bara Sekt/Prosecco el likn innan takeoff. Lufthansa kör också så tyvärr nuförtiden.Klicka för att utvidga...
Swedestar skrev:Här är menyn på hemresan till skandinavien. Tog carpaccio och lax men tyckte inte att någon av dem var någon höjdare.Klicka för att utvidga...
Marcusen skrev:Ingen som råkar ha menyerna för flygningar i österled?Klicka för att utvidga...
MTheC skrev:Det faller in i kategorin saker som verkligen inte är ok! Trodde det var ett otyg som bara LH körde med men synd att SAS också börjat göra det. Faller kanske in i kategorin i-landsproblem men för mig är pre-departure champagnen en viktig del av resan och att då bjuda på annat bubbel är inte ok.Klicka för att utvidga...