Ja, genom att beställa e-faktura. Jag fick med en instruktion med senaste fakturan. Det gick kort och gott ut på att via internetbanken beställa e-faktura för eurobonus mastercardTack för varningen. Är det något som går att undvika?
Nu vet jag inte vilken bank du har, men på min bank så är det "2-3 knapptryckningar" så är det klart. Kanske ska se över vilken bank du har i SverigeDet er jo ikke noe uvanlig at man har avgift på pappersfaktura i dag - så for meg er dette en naturlig utvikling. Virker dog som at efaktura er mindre utbygget i SE enn NO, for det er jo et helt helsikkes arbeid å legge inn i nettbank her i SE. Mye enklere i Norge...
Nu vet jag inte vilken bank du har, men på min bank så är det "2-3 knapptryckningar" så är det klart. Kanske ska se över vilken bank du har i Sverige![]()
Typ som den som Diners DK skickar varje månad?Papirfaktura, hvad er det!? Velkommen til nutiden![]()
Om det är personnumret som är orsaken kanske det inte är något fel på banken i sig. Kan tänka mig att norkst personnummer kan ställa till en del i de svenska systemen.Har handelsbanken, og er ellers veldig fornøyd, men har enda ikke fått til å ordne efaktura. Virker å ha noe med personnr å gjøre.