tourist skrev:Var det Gerard Depardieu-rosén?Klicka för att utvidga...
Hmm, det har jag inte tänkt på.
tourist skrev:Var det Gerard Depardieu-rosén?Klicka för att utvidga...
Och nu har Gérard Depardieu varit i blåsväder igen i flygsammanhang.bjornstrom skrev:Sitter i SAS Business Lounge på ARN just nu med Gerard Depardieu som berättar mer om sina viner. Han är rätt "sliten" om vi säger såKlicka för att utvidga...
Kan de inte fixa det i gaten? Checka in på det senare flyget, gå till gaten för det tidigare olch säg att du vill åka med. Om din biljett tillåter fria ändringar borde det gå.agehall skrev:Sitter i Scandinavian Lounge på ARN, på väg till Oslo för lite möten. Försökte boka om mig till 0730 flighten, men damen i biljettkassan vägrade ens försöka då det bara var en halvtimme kvar till avgång. Hade jag varit säker på att jag skulle hinna till ARN till 0700, så hade jag bokat den flighten, men jag vågade inte chansa så nu får jag leva med att komma lite sent till mötet.Klicka för att utvidga...
Gnopps skrev:Kan de inte fixa det i gaten? Checka in på det senare flyget, gå till gaten för det tidigare olch säg att du vill åka med. Om din biljett tillåter fria ändringar borde det gå.Klicka för att utvidga...