Senaste nytt

SAS lounge terminal 4 Arlanda stängd idag 20/5-2018

Börnen

Medlem
20180520_142133.jpg 20180520_142103.jpg
 

Jönsson

Medlem
Bra att det städas ibland. För det kan man ju inte göra dagligen efter stängning. ;)

Antar att det handlar om golvboning eller liknande.
 

Mr.cake

Medlem
Bra att det städas ibland. För det kan man ju inte göra dagligen efter stängning. ;)

Antar att det handlar om golvboning eller liknande.

Tror också att det handlar om golvboning. Oftast gör man detta årligen och kräver då att man spärrar av ytan då arbetet är ganska omfattande.
 

Börnen

Medlem
Jag minns när jag 93-94 regelbundet reste via Kastrup och loungen var stängd för renovering. Då gick man till loungeentren, visade sitt boardingpass och fick ett presentkort på 150 DKK :)
 

Hachans

Medlem
Jag minns när jag 93-94 regelbundet reste via Kastrup och loungen var stängd för renovering. Då gick man till loungeentren, visade sitt boardingpass och fick ett presentkort på 150 DKK :)

Så gör Swiss i Zürich nu också. Beloppet minns jag inte, men gäller i närliggande kafé.
 

Agö

Medlem
Jag minns när jag 93-94 regelbundet reste via Kastrup och loungen var stängd för renovering. Då gick man till loungeentren, visade sitt boardingpass och fick ett presentkort på 150 DKK :)
150 DKK vore ju grymt värde i utväxling mot ett besök i T4-loungen. Går det ens att proppa i sig för 150 danska där?
 
Toppen