Förlåt men vad syftar du på?Gnopps skrev:Jag har läst sådana planer tidigare också. Tror även Finnair gick i liknande tankar ett tag.Klicka för att utvidga...
Roger J skrev:Kan det vara så att de har problem att sälja Economy Class med tillräcklig lönsamhet till BKK. De skulle antagligen behöva en config med fler stolar i Business Class med tanke på alla affärsresenärer som gör transfer i BKK (och att Business ofta är fullt)?Klicka för att utvidga...
Roger J skrev:Kan det vara så att de har problem att sälja Economy Class med tillräcklig lönsamhet till BKK. De skulle antagligen behöva en config med fler stolar i Business Class med tanke på alla affärsresenärer som gör transfer i BKK (och att Business ofta är fullt)?Klicka för att utvidga...
cmj skrev:Om man ska tro artikeln som jag länkade till så är 25-30% "business-resenärer" och resterande turister på linjen till BKK.Förväntade "business-resenärer" på rutten till SFO är 60-70%.Klicka för att utvidga...
A380*G skrev:Läste bara "SAS lägger eventuellt ner Köpenhamn" på iPhone och började jubla!Klicka för att utvidga...
henrik l skrev:Vi får väl göra en hederlig svensk kompromiss och göra GOT till SAS nya Skandinavien-hub, det är väl ungefär samma avstånd därifrån till CPH, ARN och OSLKlicka för att utvidga...
Fredrik skrev:Danskarna tycker nog redan att de gjort en dansk kompromiss och lagt flygplatsen närmast Köpenhamn.Klicka för att utvidga...