Senaste nytt

SAS inför zoner för boarding

Lite kass kvalitet, fångade bilden i farten, hade bråttom till tåget men verkar som att det kanske kommer gå att gästa vid boarding också som vid lounge. Är just nu, som det står på bilden, bara Köpenhamn som kör test.
b41cf0c09f25654524b514c5d6207178.jpg

Om man är EBD, bokar SAS PLUS inloggad, ser till att mitt nummer ligger på min biljett och frugans EBG på hennes samt dubbelkollar vid incheckning av bagage att det är inlagt men ändå hamnar i boarding grupp 2 (tryckt 2 på boardingkort ) blir nekad ombordstigning i grupp 1. Vad har man gjort för fel då?

Om man är EBD, bokar SAS PLUS inloggad, ser till att mitt nummer ligger på min biljett och frugans EBG på hennes samt dubbelkollar vid incheckning av bagage att det är inlagt men ändå hamnar i boarding grupp 2 (tryckt 2 på boardingkort ) blir nekad ombordstigning i grupp 1. Vad har man gjort för fel då?
Flugit longhaul? Är det inte bara business i grupp 1 där?

Datafel. Du kvalificerar med råge grupp1. Jag har aldrig upplevt detta problem med familjen som EBD. Alltid, dock problem med LH i lounger mm då de inte fattar diamanter

Toppen