Aj då, kanske jag inte vill se då jag bokat Plus… Eller innebär det att de inte säljer Plus på dessa flighter (osannolikt men SAS kanske överraskar positivt)?palmen skrev:Du ser det om planet har plus eller inte.Klicka för att utvidga...
Aj då, kanske jag inte vill se då jag bokat Plus… Eller innebär det att de inte säljer Plus på dessa flighter (osannolikt men SAS kanske överraskar positivt)?palmen skrev:Du ser det om planet har plus eller inte.Klicka för att utvidga...
Det brukar stå i bokningsbekräftelsen om det är operated by HiFly, typ så:Mr Basic skrev:Aj då, kanske jag inte vill se då jag bokat Plus… Eller innebär det att de inte säljer Plus på dessa flighter (osannolikt men SAS kanske överraskar positivt)?Klicka för att utvidga...
B79 skrev:Det brukar stå i bokningsbekräftelsen om det är operated by HiFly, typ så:Visa bifogad bild 147264Klicka för att utvidga...
Då så, står operated by Scandinavian Airlines.B79 skrev:Det brukar stå i appen också om man öppnar upp fliken för detaljer.Jag har inte en sån flygning i appen nu, men ganska säkert på att det skulle stå "Operated by HiFly" där:Visa bifogad bild 147265Klicka för att utvidga...
Mr Basic skrev:Då så, står operated by Scandinavian Airlines.Klicka för att utvidga...
Hachans skrev:Skulle inte Smartlynx vara borta nu förresten? Har flera flyg med dem i november.Klicka för att utvidga...
Tobbe.O skrev:Sista flighterna med SmartLynx går i november.Klicka för att utvidga...
Röklukt i kabinen enl Aftonbladethenke12 skrev:Gårdagens Malaga-Stockholm med SK1804 opererad av SmartLynx verkade göra ett litet uppehåll i Bryssel. Totalt försening drygt 3,5h. Kan inte varit kul att landa strax efter 02 på ARNLive Flight Tracker - Real-Time Flight Tracker Map | Flightradar24The world’s most popular flight tracker. Track planes in real-time on our flight tracker map and get up-to-date flight status & airport information.www.flightradar24.comUndrar varför!Klicka för att utvidga...
Konstigt, det planet gick aldrig vidare från Bryssel.henke12 skrev:Gårdagens Malaga-Stockholm med SK1804 opererad av SmartLynx verkade göra ett litet uppehåll i Bryssel. Totalt försening drygt 3,5h. Kan inte varit kul att landa strax efter 02 på ARNLive Flight Tracker - Real-Time Flight Tracker Map | Flightradar24The world’s most popular flight tracker. Track planes in real-time on our flight tracker map and get up-to-date flight status & airport information.www.flightradar24.comUndrar varför!Klicka för att utvidga...
De har kontrakt på 8 maskiner till slutet av nov enligt en kabinanställda på BCN-ARN i slutet av oktober.adhoc76 skrev:Det får räcka med Smartlynx nu. Tänker inte specifikt på det där med divert till Bryssel utan allmänt. Vad är senaste nytt egentligen? När upphör detta?Klicka för att utvidga...
adhoc76 skrev:Det får räcka med Smartlynx nu. Tänker inte specifikt på det där med divert till Bryssel utan allmänt. Vad är senaste nytt egentligen? När upphör detta?Klicka för att utvidga...
Ser väl ut som det flög vidare på länken du bifogade, eller?Golfkillen skrev:Konstigt, det planet gick aldrig vidare från Bryssel.Klicka för att utvidga...
Du skulle bara veta....LPC123 skrev:Man undrar ju om alla nyheter är lika dåligt undersökta innan dom kablas ut!?Klicka för att utvidga...
TasselT skrev:Du skulle bara veta....Varje gång det står något i nyhetspressen som jag själv vet något om så vimlar det av fel, så då undrar man ju - precis som du - hur mycket fel det är i allt annat det skrivs omKlicka för att utvidga...