Vaniljvodka
Medlem
Ja det var A340 NRT-CPH.
Vilket av 2 problem jag nämnde syftar du på?
Positionsinställning eller glossy skärm?
Att "personen bredvid mig" hade inte det problemet hjälper inte mig såsom "det drabbar inte alla" heller.
Ska jag bara sucka djupt och säga "idag var inte min lucky day" då jag hamnade på "fel plats"?
Nja...
Jag har aldrig skrivit att jag "avfärdar en hel kabinklass hos ett bolag efter bara en resa", men att jag gillade inte så mycket några saker på MIN resa. Dessutom var det första i SAS Plus och mina förväntningar var inte infriade. Så mycket som betalande kund måste jag få tycka, eller? Självklart är jag medveten att kvalitet på servicen varierar men meningen är att det ska inte variera och mitt första intryck var - så där.
I slutändan är det SAS som bestämmer hur de vill ha sin Plus och få sina kunder nöjda. De har inte lyckats hos mig på första försöket...
Positionsinställning. Glossy skärm har nog alla gissar jag. Självfallet borde SAS åtgärda detta. Testa att skicka in ett klagomål så de blir medvetna om problemet. Själv störde jag mig inte på det supermycket faktiskt. Använde mest IFE:n för att somna in till nåt.
Så här: SAS vet nog inte om att du reste med dom i Plus för första gången. Därför fanns det ingen möjlighet att ge dig ett bra första intryck. Vi har att göra med människor. I service-branschen. Ibland kommer man att ha otur med sämre service. Huruvida det sker på första eller tredje försöket är något man inte kan ta i beaktande eftersom jag inte vet någon servicebransch som har ett så pass bra säkerställande av att deras personal alltid ska vara på tiptop-humör. Självfallet får du reagera, men jag fick bara intrycket av att du aldrig mer vill resa i Plus eftersom du fick ett så dåligt första intryck och att det alltid kommer vara så här. "OK, då vet jag det nu", var vad som fick mig att tolka ditt inlägg så.