B
Brandten
Guest
Stämmer det att det inte fungerar att handla via SAS portalen nu?
Brandten skrev:Stämmer det att det inte fungerar att handla via SAS portalen nu?Visa bifogad bild 63955Klicka för att utvidga...
Samma här även om jag inte ser för tidigast 8 veckor efter köp att det faktiskt inte är allt som går igenom. Riktigt irriterande!!fleetheseen skrev:Hur går det för er andra med onlineshoppen? Ungefär vartannat köp går igenom för mig. Detta trots att jag gör på exakt samma sätt varje gång jag handlar...Klicka för att utvidga...
Var tydligen via plusdeal jag köpt grejer och fanns en chat på deras sida och fick hjälp på en gång och poängen ska synas till imorgon. Väldigt smidigt skött där i alla fallpalmen skrev:Var ser man hur många poäng som ska föras över?Har tittat över 2 köp som jag gjort och kan inte se på mitt eurobonuskonto att några poäng kommit för dessaKlicka för att utvidga...
Malm skrev:Jag gick in för att anmäla saknade poäng men när man avslutar genom att "skicka" får jag felmeddelandet "ClickAlreadyHaveOrders". Betyder detta att poängen är på väg? Jag ska erkänna att jag inte väntat 6 veckor.Klicka för att utvidga...
På mina sidor på onlineshoping.flysas.com ska det stå "poäng på väg till dig" men som sagt tidigare funkar det inte som det ska och köpen syns inte. Man får ofta tillslut efterregistrera poängen.palmen skrev:Var ser man hur många poäng som ska föras över?Har tittat över 2 köp som jag gjort och kan inte se på mitt eurobonuskonto att några poäng kommit för dessaKlicka för att utvidga...
Såg nu att jag också har köp som försvunnit som funnits där tidigare.kajjan85 skrev:Jag har väntat på ca 1700 poäng från en mängd småköp 3-12 månader nu. Igår när jag loggade in hade flera av de här köpen försvunnit utan förklaring. Utan egen loggföring kan man inte syssla med det här utan att bli blåst.Klicka för att utvidga...
Frakten räknas väl inte in?Atom skrev:Gjorde mitt första köp nyss. På 312 kr. Dock står det bara 262 kr som grundbelopp på sidan? Är det momsen de räknar bort?Klicka för att utvidga...