Jag småpratade lite med grindvakten som tog emot biljetterna rumt kl 10:20. Och hon påstod att SAS hade delat ut runt 2.800 biljetter, med tanke på hur mycket folk det var på området så kan man nästan tro att det stämmer. Hur som helst så var det ett trevligt och uppskattat event
Det blev en bra dag, småtjejerna var jättenöjda. Märkte in av SAS så mycket mer än choklad och smoothies vid entrén. Fick ett bra snack med American Express också - hoppas få med dom på BC framöver på något sätt. Dom kände till oss väl
Mycket trevlig dag, tog med brorsonen och hans föräldrar.
Träffade på 3 från BC som jag kände igen.
Brorsonen var lyrisk över nyckelpigan, tyvärr är han precis under 100cm så det saknas lite tills han får åka lite mer saker.
Hur jag fick ett blåmärke på insidan av knät efter dagen har jag dock ingen aning om. En del av barn-attraktionerna är lite svåra att kommer ner i, tror det var boven i dramat
Hur jag fick ett blåmärke på insidan av knät efter dagen har jag dock ingen aning om. En del av barn-attraktionerna är lite svåra att kommer ner i, tror det var boven i dramat
Jag inledde dagen med ett litet hål på framsidan av ena jeansfickan (alltså ett sånt som nycklar gör). Efter Nyckelpigan, Tuff Tuff-tåget och Flygande Elefanterna så hade jag istället en reva en bit ner på låret. Här kom min lite längre jacka väl till pass.