På mig har de tagit ny kreditupplysning när jag höjde.Johans00 skrev:Någon som vet om SEB gör en ny kreditupplysning på en om man ansöker om höjd kreditgräns?Klicka för att utvidga...
På mig har de tagit ny kreditupplysning när jag höjde.Johans00 skrev:Någon som vet om SEB gör en ny kreditupplysning på en om man ansöker om höjd kreditgräns?Klicka för att utvidga...
gneken skrev:På mig har de tagit ny kreditupplysning när jag höjde.Klicka för att utvidga...
gneken skrev:På mig har de tagit ny kreditupplysning när jag höjde.Klicka för att utvidga...
Även om man sänker limiten?Magnus Lindskog skrev:Så fort man gjort något som påverkar ens kreditutrymme så är det i princip alltid en ny upplysning som gäller.Klicka för att utvidga...
Nej.Delayed skrev:Även om man sänker limiten?Klicka för att utvidga...
Inte fått något.Atom skrev:Fått någon undersökning från SAS MC premium, var dock ingen SEB länk. Så funderar på om det är scam. Någon mer som fått?Klicka för att utvidga...
Jag har fått.Atom skrev:Fått någon undersökning från SAS MC premium, var dock ingen SEB länk. Så funderar på om det är scam. Någon mer som fått?Klicka för att utvidga...
Vilken mejladress skickades det ut ifrån?Atom skrev:Fått någon undersökning från SAS MC premium, var dock ingen SEB länk. Så funderar på om det är scam. Någon mer som fått?Klicka för att utvidga...
Hur ska du bli 'scamad' menar du?Atom skrev:Fått någon undersökning från SAS MC premium, var dock ingen SEB länk. Så funderar på om det är scam. Någon mer som fått?Klicka för att utvidga...
zippan skrev:Hur ska du bli 'scamad' menar du?Klicka för att utvidga...
Ja.Migato skrev:Kommer det komma ett nytt guldbrandat MC-premium kort hem till migKlicka för att utvidga...
Nej, de kommer med i kuvertet med ditt nya Mastercard.Migato skrev:Bagagetaggar vet jag att man behöver beställa manuellt.Klicka för att utvidga...
Har du använt kortet under dessa månader?djmanosv skrev:Hej jag har SAS MC premium , och gick genom en Excel som man kan ladda ner i SAS sidan som visar alla "Status Points From SAS Mastercard"Jag upptäckte att jag saknar status poäng i några månader (April -> Juni) 2020 och november 2019. Hur kan man hantera det ? ÄrKlicka för att utvidga...
Då skulle jag kontakta SEB kort för att se varför inte statuspoäng har inkommit.djmanosv skrev:Japp, finns fakturor och transaktioner.Klicka för att utvidga...