Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Optonova

Medlem
Jag behöver 7000 Eurobonuspoäng senast till 30 september för att uppnå guld-status för första gången (har idag silver).
Skulle vilja ha tips på mileage run för att uppnå målet. Kan endast resa på helger (fredag - söndag).
Är beredd att betala en slant, men vill komma undan så billigt så möjligt. Bor i Göteborg. Har redan AMEX Elite.
Vad säger ni experter?
 

anbrand

Medlem
Betyder "aningen mer" 9005 poäng? Varför inte vara tydlig om du vill ha tips, det blir säkert lättare att hjälpa till då...
9010 för att vara exakt. Gick för BA Gold och glömde SK lite i år. Nu blev det en weekend semester till W i Barcelona dessa datum med BA så var det klart men har säg efter mina nya bokningar 5k baspoäng som måste in.

Jag tar hellre en R/T i BIZ inom EU med en natt än long haul i eko. Skall vi säga 10k SEK max för hela upplevelsen inkl. en natt boende. Tacksam för tips om hur att maxa $ vs njutning :) Fredag till söndag är det som gäller i höst.
 

mry

Medlem
Du kan ju tom åka över dagen två dagar ARN-HAM för mindre än 3000 kr per gång i plus. Ger 750+1500+1500+750 poäng plus guld bonus om du tar med ett byte dit och ett hem i t.ex. Köpenhman och Oslo.
 
Last edited:

JiBe

Medlem
@Optonova du kan åka T/R GOT-HKG via ARN i go för runt 6700 kr 23-25 sep. Då får du en dag i HKG, men du får nog gå lite tidigare från jobbet på fredagen. 250+4500+4500+250 EB
 
Toppen