Anders Östling
Medlem
True that. Men ska det motivera en MR för 7000 kr så blir det många smoothies som ska ner för att det ska löna sig. Alla har vi olika prioriteterFri dricka i Go är mkt värt om man inte alltid åker Plus.
True that. Men ska det motivera en MR för 7000 kr så blir det många smoothies som ska ner för att det ska löna sig. Alla har vi olika prioriteterFri dricka i Go är mkt värt om man inte alltid åker Plus.
What?? Och missa möjligheten och njutningen av att få se HAM i hela 35 minuter, samt loungen i OSL och/eller CPH??Ett annat alternativ är att nöja dig med guld. Baserar det på det allmänna käbblet om vad Diamant egentligen ger (förutom ge bort ett guldkort). Själv kommer jag troligen att landa på runt 85-88k baspoäng, och är MYCKET tveksam till att göra en tjurrusning för att få det åtråvärda diamantkorten. Ta dina 7000 kr och köp något trevligt till familjen eller dig själv istället!
Flyger ARN-CPH-MIA-OSL-ARN 16 880 poängHur får du ihop 16880? - Connection? Miami T/R ger ju 15000 med EBG-bonus i plus saver.
Absolut det är det inte värt. Men om du landar på 88k så kan det ju vara värt att ta en tripp eller köpa lite poäng.True that. Men ska det motivera en MR för 7000 kr så blir det många smoothies som ska ner för att det ska löna sig. Alla har vi olika prioriteter![]()
Själv kommer jag troligen att landa på runt 85-88k baspoäng, och är MYCKET tveksam till att göra en tjurrusning för att få det åtråvärda diamantkorten.
Hej! Fantastiskt imponerad över allas kunskaper här på forumet. Kanske kan någon hjälpa mig att lösa en utmaning. Ska hinna 7 resor innan sista juni och vill helst försöka få ihop det på så få dagar som möjligt. Igår körde jag ARN-GOT, GOT-ARN, ARN-CPH, CPH-ARN, ARN-OSL, OSL-ARN, ARN-OSL så det går ju, men nu verkar ju priserna skjutit i höjden med tanke på alla semestrar antar jag. Har ni nån bra idé hur jag löser 7 resor till så lågt pris som möjligt? Har suttit i timmar utan att hitta en bra lösning.