Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

palmen

Moderator
Jag har lagt in 2 preliminärbokningar med SK, får se vilken jag väljer att nyttja i och med att jag kommer behöva 1 resa till EU3 för att få Diamond.

6 December
ARN-SKG-ARN (SK1823/SK1824)
Plats 2F på båda flighterna

13 December
ARN-AGP-ARN (SK1583/SK1584)
Plats 6F på båda flighterna

Båda kommer ge 10k EB-poäng inklusive EBG-bonus. Det är avsevärt mycket kortare till SKG än AGP.
Båda flighterna avgår "sen" förmiddag från ARN så vettiga tider i alla fall.
 

Ricci

Medlem
Jag har lagt in 2 preliminärbokningar med SK, får se vilken jag väljer att nyttja i och med att jag kommer behöva 1 resa till EU3 för att få Diamond.

6 December
ARN-SKG-ARN (SK1823/SK1824)
Plats 2F på båda flighterna

13 December
ARN-AGP-ARN (SK1583/SK1584)
Plats 6F på båda flighterna

Båda kommer ge 10k EB-poäng inklusive EBG-bonus. Det är avsevärt mycket kortare till SKG än AGP.
Båda flighterna avgår "sen" förmiddag från ARN så vettiga tider i alla fall.

Jag siktar nog in mig på Aten (ATH) då AGP är långt bort dvs om du gör en MR ensam och inte träffar en trevlig "granne"....
 

fcx

Medlem
Bokningsklassen visas fortfarande om man bokas cash+points, och om man betalar 100% cash blir det ju ingen skillnad mot vanlig biljett.
 

Flood

Medlem
@AABack2ARN Tycker att man skulle kunna visa vilken bokningsklass man har, men det står ju i alla andra flygsökmotorer så om man verkligen vill veta får man väl söka där. :)

Det går att se bokningsklassen om man klickar på blåmarkerade "SAS Go/SAS Plus" i Pris och informations-rutan till höger i bokningsdialogen => Visa detaljerade prisregler => Fullständiga regler

Ex. "FARE COMPONENT 1 ADT GOTLON SK PSERTY" är en bokningsklass P (PSERTY är prisregeln).

Iofs lite meckigt att söka så, men man kan i alla fall kontrollera innan bokning.
 

LMH

Medlem
Jag har lagt in 2 preliminärbokningar med SK, får se vilken jag väljer att nyttja i och med att jag kommer behöva 1 resa till EU3 för att få Diamond.

6 December
ARN-SKG-ARN (SK1823/SK1824)
Plats 2F på båda flighterna

13 December
ARN-AGP-ARN (SK1583/SK1584)
Plats 6F på båda flighterna

Båda kommer ge 10k EB-poäng inklusive EBG-bonus. Det är avsevärt mycket kortare till SKG än AGP.
Båda flighterna avgår "sen" förmiddag från ARN så vettiga tider i alla fall.

Ta den 6/12! Jag sitter på 2A på bägge flighterna o har en kompis på 2B.
 
Toppen