Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Ragnar G

Medlem
Har ni förslag hur jag kan få 6900 eurobonus poäng innan sista augusti? Jag har Manchester-Stockholm t/r inbokat och skulle gärna bara göra denna resa med några extra stopp så jag får mina 6900 poäng.
 

palmen

Moderator
Har ni förslag hur jag kan få 6900 eurobonus poäng innan sista augusti? Jag har Manchester-Stockholm t/r inbokat och skulle gärna bara göra denna resa med några extra stopp så jag får mina 6900 poäng.
Dra den i Lufthansa full C-biljett, ska väl ge 2000 per leg om jag kommer ihåg rätt.
 

airac

Medlem
Dra den i Lufthansa full C-biljett, ska väl ge 2000 per leg om jag kommer ihåg rätt.
Det räcker med den billigare D-klass, men Lufthansa har denna sommaren dragit i bromsen. Kollade lite snabbt i ExpertFlyer några random dagar denna månad, det finns lite D-klass kvar här och där. Priserna:

Results from https://www.ExpertFlyer.com
Kod:
Fare Information Search:

Departing MAN on 22/08/22 for ARN
Returning on 22/08/30
Flying LH  
Purchasing at STO
Viewing in currency SEK
Validated Results

Fare Basis  Airline  Booking  Trip Type   Fare           Cabin  Effective  Expiration  Min/Max  Advanced
                     Class                                      Date       Date        Stay     Purchase Req
P10BXXE8    LH       P        Round-Trip  1056 (SEK)     B                             SA / 12M 
Z10BXXE3    LH       Z        Round-Trip  2247 (SEK)     B                             03 / 12M 
P10BUZE8    LH       P        Round-Trip  3168 (SEK)     B                             SA / 12M 
D10BXXE0    LH       D        Round-Trip  3733 (SEK)     B                             -- / 12M 
Z10BUZE3    LH       Z        Round-Trip  4360 (SEK)     B                             03 / 12M 
D10BUZE0    LH       D        Round-Trip  5845 (SEK)     B                             -- / 12M 
C10BXXE0    LH       C        Round-Trip  6386 (SEK)     B                             -- / 12M 
C10BUZE0    LH       C        Round-Trip  8498 (SEK)     B                             -- / 12M 
J10BXXE0    LH       J        Round-Trip  9775 (SEK)     B                             -- / 12M 
J10BUZE0    LH       J        Round-Trip  11887 (SEK)    B                             -- / 12M 
JFF77WW     LH       J        Round-Trip  34434 (SEK)    B
 
Har ni förslag hur jag kan få 6900 eurobonus poäng innan sista augusti? Jag har Manchester-Stockholm t/r inbokat och skulle gärna bara göra denna resa med några extra stopp så jag får mina 6900 poäng.

Är du EBG idag? Du har säkert redan koll på detta, men om du tjänat in status själv så kommer du få 9000 poäng i slutet av augusti (för de som har kvalificieringsperiod aug-nov). Se länken ovanför ditt inlägg och där frågan "Hur behåller jag min medlemsnivå"
 

sbbn017

Medlem
Är du EBG idag? Du har säkert redan koll på detta, men om du tjänat in status själv så kommer du få 9000 poäng i slutet av augusti (för de som har kvalificieringsperiod aug-nov). Se länken ovanför ditt inlägg och där frågan "Hur behåller jag min medlemsnivå"

Syns dom här 9000 poängen i listan där övriga poäng syns? Eller adderas dom bara på den totala summan?
 
Tips på MR? Behöver få ihop 13000 poäng till sista december. Omständigheter med jobb etc har gjort att det inte blivit några resor. Har Amex och MC redan (20+12). Detta för att få ihop guld.
 
Toppen