Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Blev följande lååånga resa (vad gör man inte för att hålla nere kostnaden):

SK483 11FEB ARN-OSL 09:20-10:20
SK4675 11FEB OSL-ALC 11:15-15:00
SK1854 11FEB ALC-ARN 16:45-20:50

1522 kr
(750+1500+1500p)*1,25 = 4687 poäng
0,32 kr/poäng

Blir väl flygbussarna till och från flygplatsen och allt betalt med Amex Elite för bästa värde. :)

Någon som har koll på eventuella lounger man kommer in på som EBG på ALC?

Kan nu tipsa alla om att priset har sjunkit med 1 kr sedan jag bokade så dags att slå till! :)

Glöm inte de extra Mikkeler som hinns med :p

Kanske man skulle haka på denna då jag ser jag är ledig den dagen. Aldrig gjort en Diamond-run förr men tror jag behöver lite extra för att klara det. Varit nära någon gång men inte brytt mig om Diamond då. Känns lite mer värt det nu för prioritet då det känns som det är fler, speciellt norska, EBG nu?

Attachments

• Namnlös.png
    Namnlös.png
    86,1 KB · Visningar: 375
Glöm inte de extra Mikkeler som hinns med

Kanske man skulle haka på denna då jag ser jag är ledig den dagen. Aldrig gjort en Diamond-run förr men tror jag behöver lite extra för att klara det. Varit nära någon gång men inte brytt mig om Diamond då. Känns lite mer värt det nu för prioritet då det känns som det är fler, speciellt norska, EBG nu?
Denna kan jag tipsa om som ser bättre ut om man nu måste flyga 4 legs. :)
Finns det kombinationer så man hinner till hamburg miniatur wunderland airport så kan vi ju köra en liten inofficiell BC träff där nere?

Väldigt fina deals ni i tråden har hittat.

Ett tips till skillnad från era som är under vardagar då det kanske kan bli svårt att vara ledig (?) är att kika på Amsterdam, 5624 poäng för EBG, (4 legs) till den nätta kostnaden av 2526 kr.

En liten Lördags tur som kan ske mellan 06.05 - 14.25 , bokade den 9 Mars

Verkligen bra priser faktiskt men vi ser dessa nivåer ibland i lågsäsongen. Min period går till sista september, men sommaren är mycket svårare med fulla flyg. Om jag får klaga lite bara är det synd att MC inte kör med dubbla poäng som vid förra januari rean. Då kunde man komma upp i 1:1 på poängintjäningen. Måste fundera lite då det är långt kvar och en MR i onödan hade varit frustrerande.

Toppen