fredrik996
New member
Någon som vet varför det är långa telefontider just nu hos Tallinn?
Ingen aning om varför men jag tycker mig se en trend i att fler får denna voucher och är själva inte intresserade av att leta routing och tycker Tallinn ska göra det åt en. Detta är något som verkar vara mer vedertaget på andra forum.fredrik996 skrev:Någon som vet varför det är långa telefontider just nu hos Tallinn?Klicka för att utvidga...
De kanske tar också hand om ombokning pga strejk?fredrik996 skrev:Någon som vet varför det är långa telefontider just nu hos Tallinn?Klicka för att utvidga...
Jag förstår de som tycker att Tallinn ska hitta routing. Jag tycker själv inte att det är så kul att ägna 4 timmar åt att leta efter en perfekt routing på tex United och sedan när man ska boka säger Tallinn att platserna inte finns. Så länge det inte finns ett onlineverktyg där man kan se exakt tillgänglighet så är det ju endast Tallinn som kan se tillgängligheten.palmen skrev:Ingen aning om varför men jag tycker mig se en trend i att fler får denna voucher och är själva inte intresserade av att leta routing och tycker Tallinn ska göra det åt en. Detta är något som verkar vara mer vedertaget på andra forum.Klicka för att utvidga...
Gus skrev:Jag förstår de som tycker att Tallinn ska hitta routing. Jag tycker själv inte att det är så kul att ägna 4 timmar åt att leta efter en perfekt routing på tex United och sedan när man ska boka säger Tallinn att platserna inte finns. Så länge det inte finns ett onlineverktyg där man kan se exakt tillgänglighet så är det ju endast Tallinn som kan se tillgängligheten.Klicka för att utvidga...
När jag ringde imorse så sa de just det, och hänvisade till hemsidan om man bara ville ha information.Dr. Miles skrev:De kanske tar också hand om ombokning pga strejk?Klicka för att utvidga...
Jupp jag har sluppit den. Bara säga att du vill boka om då det inte är first längre och de brukar förstå. I värsta fall får man ta smällen, är ju som tur var relativt billigt.Henrik_B skrev:Har åkt ned från F till C på TG0921 pga. byte från A380 till B777 (som saknar F).Den där ombokningsavgiften på 150 SEK pp. brukar man ju slippa om man bokar om pga. tidtabellsändringar och cancelleringar. Men är det någon som sluppit den vid ombokning pga. nedgradering?Klicka för att utvidga...
Jag hade en bokning ARN-LHR-BKK-HND-ORD-HND-ICN-FRA-ARN som jag senare (när "vilda västern" tagit slut) ändrade till ARN-FRA-HKG-BKK-HND-ORD-FRA-ARN, SMikeswe skrev:Sitter med ett litet 2-4-1 dilemma som någon vänlig själ kanske kan hjälpa mig med.. bokade följande resa under "vilda västern tiderna" :BOG-GRU Avianca IGRU-ORD United IORD-HND ANA OHND-BKK Thai OBKK-LHR Thai OLHR-BOG Avianca I (med tanke om att boka om hemresan med LH O, typ BKK-FRA, FRA-EZE, EZE-BOG)Någon som har haft erfarenhet att boka om dom här "kreativa vilda västern" resorna som gick att boka under ett tag, t.ex. till tidigare datum eller t.om. annan routing via annan zon, eller kommer dom då vara stenhårda på dom "nya reglerna" ?Har lite funderingar på om man eventuellt skulle kunna boka om till t.ex:BOG-IAH United IIAH-ORD United IORD-NRT ANA OHND-FRA ANA/LH OFRA-GOT LH IGOT-FRA IFRA-EZE OEZE-BOG IVad tror ni? Vilda västern... no more? .. Tacksam för hjälp !Klicka för att utvidga...
Golfkillen skrev:Hur många agenter är de egentligen i Tallinn? Jag ringde in 09:00:30, och har nu suttit i 41 minuters telefonkö. Känns orimligt att jag har hamnat så långt bak i kön att det skall ta sådan tid.Klicka för att utvidga...
Tog 45 minuter, måste ha varit andra som var sekunder snabbare än jag på att ringa in. I början av samtalet sa de inget om långa köer. Förra veckan hänvisade de till hemsidan gällande ombokningar pga strejk, men inte denna gång.agehall skrev:Vet inte varför, men det verkar som att det varit riktigt långa köer sista veckorna. Jag har försökt komma fram till Tallinn men jag har inte tid att sitta timmar i telefonkö och de ringer inte tillbaka även om man begär det.Klicka för att utvidga...