samosaguas
New member
Ja det kan man se på hemsidan.learntofly skrev:Kan man på något enkelt sätt se sin spend under nuvarande kalenderår?Klicka för att utvidga...
Ja det kan man se på hemsidan.learntofly skrev:Kan man på något enkelt sätt se sin spend under nuvarande kalenderår?Klicka för att utvidga...
Vad menar du med kampanjer?Mr Planning skrev:Ni som kanske varit med längre än mig, brukar American Express ofta köra kampanjer?Klicka för att utvidga...
Najk skrev:Vad menar du med kampanjer?Klicka för att utvidga...
Mr Planning skrev:Som dom har nu, välkomstbonus 5ooo poäng, samt värvningsbounus 12000 poängKlicka för att utvidga...
Ja ibland kommer kampanjer där man tex får mer poäng för att man värvarMr Planning skrev:Som dom har nu, välkomstbonus 5ooo poäng, samt värvningsbounus 12000 poängKlicka för att utvidga...
Mr Planning skrev:Som dom har nu, välkomstbonus 5ooo poäng, samt värvningsbounus 12000 poängKlicka för att utvidga...
blobloblo skrev:Just nu är det 12000p för värvaren och den som blir värvad. 5000p är bara för dom som skaffar kortet via deras sida.Klicka för att utvidga...
Svårt att säga när/om det kommer en kampanj inom kort.Mr Planning skrev:Så detta verkar vara något återkommande då?Tänkte bli värvad till premium, men det är nog bäst att jag sitter i "karantän" (sagt upp guldkortet) tills det dyker upp en kampanj igen.Då jag själv hade en 3-4 personer som ville bli värvade så är det inte värt att göra det just nu (om man inte får poängen) ,för min del så handlar det ju om minst 48000 poäng...Men är det något som AMEX brukar locka nya kunder med årligen, så är det ju värt att vänta.Klicka för att utvidga...
Mr Planning skrev:Så detta verkar vara något återkommande då?Tänkte bli värvad till premium, men det är nog bäst att jag sitter i "karantän" (sagt upp guldkortet) tills det dyker upp en kampanj igen.Då jag själv hade en 3-4 personer som ville bli värvade så är det inte värt att göra det just nu (om man inte får poängen) ,för min del så handlar det ju om minst 48000 poäng...Men är det något som AMEX brukar locka nya kunder med årligen, så är det ju värt att vänta.Klicka för att utvidga...
Ja det är tydligen 25% extra på alla kort just nu, och premium kortet är fortfarande gratis första året...fasa21 skrev:25% mer i poäng. Tecknade kortet förra veckan....Visa bifogad bild 62051Klicka för att utvidga...
Stämmer bra!LasseFoppa skrev:Är karensen alltså sex månader nu innan en kan bli Amex-kund igen för att få nya välkomstpoäng?Klicka för att utvidga...
Samosaguas skrev:Stämmer bra!Klicka för att utvidga...
Wiken skrev:Jag har letat information kring detta och det enda jag kan hitta är att man inte är berättigad till några välkomstpoäng om jagidaginnehar ett privat AMEX kort, så det borde betyda att jag kan säga upp mitt gold idag och ansöka om ett premium imorgon och erhålla välkomstpoäng?Däremot så är jag helt införstådd i att man inte får några poäng om man blir värvad och har varit kund inom de senaste sex månaderna.Klicka för att utvidga...