Senaste nytt

SAS Eurobonus 20 år - World Hotels ny hotellpartner

När inför SAS: Eurobonus hushållskonto som BA, möjlighet till mittsätesblockering som LH
en officiell nivå ovanför EBG(eller andra officiella belöningar som t.ex uppgraderingsvouchers efter man nått EBG)

Be gärna om klargöring av reglerna för Gold for life, jmfr.med Flying Blue Platinum for life.

Fråga även när de fantastiska erbjudandena som utlovats Eurobonus 20 år kommer.

Talade med en person på EB häromdagen för att höra efter hur många år jag haft som EBG
(i följd), vilket man inte kunde säga på rak arm. Min motfråga blev då hur man kan få Guld for
Life och svaret blev att man måste ha fyllt 60 innan det blir aktuellt. De kunde informera om
att jag varit EBG i 15 av möjliga 20 år vilket borde räcka när man faller för strecket (60 år) !

Just nu känns det som om SAS borde se över sin IT-verksamhet. Hela Eurobonus-
systemet verkar ha gått i kvav: uppgraderingar med poäng går inte, registrering av
partnerpoäng verkar inte fungera och retroregistreringen på nätet funkar inte.
Känns som det finns en del "akuta" problem att åtgärda !

+1!! Att man inte kan uppgradera med poäng fram till April är väldigt dåligt! och med tanke på hur IT brukar sköta sig så är väl risken för försening hög.

Talade med en person på EB häromdagen för att höra efter hur många år jag haft som EBG
(i följd), vilket man inte kunde säga på rak arm. Min motfråga blev då hur man kan få Guld for
Life och svaret blev att man måste ha fyllt 60 innan det blir aktuellt. De kunde informera om
att jag varit EBG i 15 av möjliga 20 år vilket borde räcka när man faller för strecket (60 år) !

Jomen med hävisning till denna post
http://www.businessclass.se/sas-eurobonus/3370-guld-foer-alltid-2.html#post33429
så beror det ju tydligen också på hur man kvalificerat sig
om du kvalificerat dig på fel sätt exempelvis år 7 och 15 så är det lång näsa som gäller
enligt det sättet att räkna, för då står du på 0.

Jag gör som grodorna - lever på hoppet ! Har inte lyckats uppnå 40 sträckor under
något av mina Guldår så vi får väl ser om jag lyckas få ett "EBG for life" på nyåret ?

Toppen