Nej precis…En liten randanmärkning är att varken Luleå eller Umeå ligger i Västernorrland.
Korrekt i sak, men ingen har påstått det. Tågstoppet är i Västernorrland (Örnsköldsvik).En liten randanmärkning är att varken Luleå eller Umeå ligger i Västernorrland.
OT, nja.. rubriken antyder det i alla fall tycker jag...Korrekt i sak, men ingen har påstått det. Tågstoppet är i Västernorrland (Örnsköldsvik).
Tolkade rubriken så. Men blev OT nu.Korrekt i sak, men ingen har påstått det. Tågstoppet är i Västernorrland (Örnsköldsvik).
Yes, det gick lite fort…OT, nja.. rubriken antyder det i alla fall tycker jag...
Det är hur marknaden brukar fungera ja, men SAS försöker inte slå mynt av tågkrisen utan gör uttalat tvärtom, vilket jag tycker är snyggt:Konstigt, ökad efterfrågan på flyg till Norrland borde väl ge högre priser?
Definitionsfråga. De försöker slå mynt av den genom att dra till sig så många av de passagerarna som möjligt. Och hoppas säkert på att några kan få smak för att flyga även nästa gång.Det är hur marknaden brukar fungera ja, men SAS försöker inte slå mynt av tågkrisen utan gör uttalat tvärtom, vilket jag tycker är snyggt: