463829 skrev:För mig blev det klart varför sas aldrig lyckas gå hela vägen. Dom lever i en helt annan värld än många andra och tar inte in nya idéer och lämnar öppet mål. Nu senast när tunga poster i ledningen flög till Los Angeles på invigningsflyget så gömmer dom sig i business med en övervägande stor del annat folk inom sas. Hur kommer det sig att när man har ett så bra läge att skapa bra PR för sas inte tar chansen?Tänk om ledningen hade satt sig i go med motivering att så länge sas visar röda siffror är det en självklarhet och på det gått runt och pratat med människor om deras synpunkter, tagit i hand och hälsat på alla som gick av och tackat. Nej jag är inte det minsta avundsjuk. För mig handlar det mer om hur jag själv hade agerat.Men SAS tyckte det var en bättre idé att hyra en proffsfotografer och annat som kostar pengar än att låta det goda ryktet spridas via 300 passagerare på sociala medier och via munnen.Klicka för att utvidga...